lördag 9 augusti 2008

Zzzzzzzz...

Det är svårt att sova och vara vaken samtidigt, så länge man inte är delfin, men det är jag inte. Är väldigt seg i dag. Det blev lite väl sent igår med tanke på att jag tänkte se OS under natten, men den planen sprack. 02.30 hade jag satt klockan på för att inte missa luftgevärskyttet. Slog på TVn men där hade sändingen inte börjat. Jag stängde av och somande om. Vaknade några timmar senare, satte igång tvn men somnade igen och hörde lite diffust vad som pågick där i Kina. Missade alltså en hel del, men så mycket viktigt hände väl ändå inte. Surt dock att missa skyttet, för det är roligt, särskillt då jag hållit på med det själv "i min ungdom".

Nu är det simining och jag halvkikar lite samtidigt som jag försöker göra nytta vid datorn. Är trött som attan men behöver samla kraft inför kvällen, ska iväg om några timmar och titta/lyssna på Melody Club.

Inga kommentarer: