onsdag 23 juli 2008

Snabba böcker...

CDON är galet snabba ibland. Jag beställde vid lunchtid igår och nyss kom bokdelen av beställningen, det kallar jag leverans. Brevbäraren fick inte in det i min dörr så han ringde på, tur att jag fick ett ögonblicks ingivelse och tog på mig byxor innan jag öppnade... väntade nämligen ingen annan än mamma och då är det ju skit samma om man öppnar i bara trosorna.

Nu ar iallafall nya böcker kommit som det är dags att svälja. Ska först ta mig an I skuggan av San Siro av Martin Bengtsson. Blev klar med Fredrik Strages Fans igår, mycket bra bok. Den var intressant och lite läskig både i hur folk kan bli/vara men också för att jag kunde känna igen mig lite... och då inte i berättelsen om hon som trodde hon fick hemliga meddelanden av Evert Taube utan i lite mer "normala" fall.

Nu ska jag skicka några mail och sedan blir det nog en dag ute i friska luften. Ikväll ska jag nog gå och titta på Narcissistic Street. Innan det blir dags för del 5 & 6 av Queer as folk på kanal5. Jag är lite irriterad på att det går så sent, blir så förbannat trött dagen efter. Och igår irriterade jag mig på att "hallåan" presenterade det med typ "strax dags att se hur det går för Stuart och Vice i Londons heta uteliv" äh jag minns inte exakt men han sa LONDON det är fanimej Manchester! (Japp, så nördig är jag).

Inga kommentarer: