onsdag 23 juli 2008

Narcissistic Street...


Då var jag fast igen då, i kärleken till konserter och till min kamera. Var precis och såg Narcissistic Street. Ingen rockkonsert direkt med sittandes publik som var väldigt blandad i åldrar (kan citera vad en liten kille sa till sin pappa "men pappa du sa ju att det inte skulle vara några pensionärer här"), men jag måste säga att jag blev väldigt positivt överaskad av bandet. De är ju inte världens största band och de har tydligen knappt gjort några spelningar men bra lät det. Hade ju lyssnat en del via deras myspacesida men nu blev det till att köpa skivan, signerad blev den också. Nu ska jag lyssna in mig på den. Blir till att fixa fotografierna jag tog också...om det blev några bra, vilket jag hoppas eftersom jag gav Joakim adressen till min sida. Men jag stod väl inte helt perfekt för att fotografera, skulle stått på andra sidan, men jag kom dit lite sent (eftersom jag gick) så det fick bli som det blev.

Jag fick iallafall höra bra musik och säga några ord till Joakim Nätterqvist (JA jag erkänner att det är lite coolt, han spelar ju ändå "Arn"... även om jag diggade honom redan när han spelade Tom i "Stackars Tom").

Nu längtar jag bara till nya konserter... efter detta blir det mycket troligt "Putte i Parken" skiter i att jag måste köra bil mitt i natten.

Inga kommentarer: