onsdag 9 juli 2008

OShit!

Insåg precis att det snart är OS. Eller jag det ju klart jag vet att det är OS snart men det var just nu jag insåg vad det innebär! För första gången kommer jag inte kunna se "ALLT" eftersom jag jobbar! Jag som älskar OS hur ska det gå?

SVT play ska visserligen sända så jag kan ju se en hel del medan jag jobbar men det blir liksom inte samma sak som att sitta hemma och skrika vid tvn. Tur att jag har min lediga dag i veckan, synd bara att det endast är EN ledig dag.

Dessutom är jag lagom förjust i att jag v 34 ska behöva åka buss till och från jobbet istället för tåg (vilket tar längre tid = mindra OS tittande) även om det känns skönt att de ska laga tunnlarna.

På något vis löser det sig nog med allt men jag har en känsla av att jag kommer att vara dödstrött de där veckorna och en tid därefter. Varför måste de ha OS på andra sidan jorden?

Inga kommentarer: