måndag 2 juni 2008

Mystiska försvinnanden i värmen...

Är seg på att skriva, kanske för att jag är seg överhuvudtaget - det är så VARMT! I morgon ska de iallafall ta sig en titt på mitt element kan ju vara en fördel i denna sommartid om elementet skulle gå att stänga av. Tack o lov har jag inte behövt stänga in mig i lägenheten hela helgen, jag har mest varit på dass... alltstå sommarstugans utedass som jag håller på att renovera, målning är klar nu (i alla fall grunden).

Nu till det viktiga... MINA TOFFLOR HAR FÖRSVUNNIT! I Torsdags när jag gick från jobbet är jag 99,9% säker på att jag ställde dem där men i morse när jag kom var de borta. Trodde första att någon hade gömt dem för att skämta eller något men när alla hade kommit så visade sig att ingen hade en aning om vart de var eller hur de försvunnit. Det är mystiskt och lite sorgligt, jag tyckte (tycker) om mina fina tofflor och de kostade ändå 150kr. Hoppas så att de kommer fram.

Inga kommentarer: