måndag 5 maj 2008

Tro och ork och lust är lätt att tappa...

FY FASEN vad trött jag är är på ALLT just nu. Sitter och tragglar med en jävla webbsida på jobbet och hemma, den blir aldrig bra, jag skulle aldrig tagit på mig det där. Känns som om jag hamnat i en mindre kris, kanske har det med åldern att göra. Jag har verkligen ingen lust med någonting, förrutom att åka till Island. I brist på motivation för något annat i livet så har jag verkligen snöat in mig på Island. Istället för att jobba med den där sidan i går kväll satt jag försjunken i en massa sidor om Island. Jag funderar på om jag inte ska dra dit nästa sommar. Skiter nog i Lofoten i höst (chansen att se späckhuggare där har minskat drastiskt).

Men nu kvartstår det faktum att jag måste göra den där sidan och en massa annat skit innan nästa sommar, ge mig inspiration någon! Jag vill byta jobb! Byta liv! Byta allt!

Idag var jag så mycket Winnerbäckfan jag kan vara. Med LW musik i hörlurarna och LW tröja påöver kroppen gick jag och hämtade ut biljetterna till LW konserten i Linköping. Det är en evighet till den 23 augusti.

Lovade ju en bild på min lilla skapelse till dopgåva, här har ni den (en specialdesignad skiva och fodral):Och så här tyckte min systers dotter om den:
Foto: Jag

Inga kommentarer: