tisdag 20 maj 2008

FestiVAL...

Gjorde en trevlig upptäckt igår... en festival som är när jag är ledig, inte i andra sidan landet (typ Emmaboda och Storsjöyran) och dessutom har en hel del sevärda artister/band. Dessutom ett roligt namn. Låt mig presentera Putte i Parken, i Karlskoga! Bla. kan man se Håkan Hellström, Timo Räisänen, Hellsongs, Christian Kjellvander, Markus Krunegård, Salem al Fakir, Sirqus Alfon, TSOOL och äh... läs här. Dessutom inte så dyrt (3 dagar kostar vad 1 dag på Hultsfred kostar) Jag tror det blir till att åka dit.

Peace and Love vill jag egentligen helst på (eftersom de lyckas få in så många av det jag vill se) men som jag sagt tidigare; fel i tid och fel i plats. Så jag får väl missa The Hives i år igen. Äh fasen, jag sneglade på P&L startfält igen och insåg att det är en massa andra band/artister jag hade velat se. Men man kan inte få allt som man vill. Och ha, nu var 3 dagars till P&L visst redan slutsålt (inte konstigt) såg jag. Bara att acceptera.

Det jag däremot inte kan acceptera är att Island börjar med valjakt igen. Jag blir så jävla förbannad! Men det ska inte stoppa mig att resa dit (ev. nästa sommar) men jag ska fasen designa en DON' KILL THE WHALE S tröja att ha på mig!

Inga kommentarer: