torsdag 10 april 2008

I am back...

Länge sedan sist nu men det har varit mycket. v14 var jag på den årliga fjällsemestern i Tandådalen. En helt underbar vecka med skidåkning på längd och i backe, lagom med sömn, fjälluft, vackra vyer, snygga fjällvärdar och framförallt ledigt! Ja, det var mycket härligt och jag längtar tillbaka så fort jag tänker på det. (Kanske lägger ut någon snygg bild från veckan så småning om, ex. från snowboardtävlingen Oxborn Session som jag var och kollade på).

Men nu är jag tillbaka i vardagen igen och har varit det i snart en vecka, men det är ändå rätt snurrigt. Flyttar nämligen in i lägenheten just nu och har bott där tis-tors, men det är fortfarande mycket som ska köras dit och jag är inte helt överens med mig själv om nuvarnde möblering. Så jag får väl leva i ett mindre kaos någon vecka till. Måste försöka få in internet också, känner mig lagom handikappad utan. Och slösurfa på jobbet finns det inte tid till just nu. Det är mycket som sagt. På söndag ska jag iallafall till Stockholm och titta på Footloose, ska bli ett trevligt avbrott i allt kaos.

Upptäckte precis att Kakas album finns ute till färsäljning nu, dags att göra en beställning från cdon tror jag bestämt. Hmm känns som om jag ligger ett steg efter med allt för tillfället. Ja ja det blir nog ordning på det så småning om.

Inga kommentarer: