tisdag 1 januari 2008

Jag lovar ingenting, det är det enda jag kan hålla...

Nytt år. Känns på något sett befriande och på något sett inte alls. Allting är precis som vanligt. Men nu är iallafall sista webbuppgiften klar, dag att ge sig på hemtentan och sen är kurserna klara. Kan visserligen hända att jag får göra några restuppgifter eller omtenta kanske, men jag hoppas att jag slipper.

Tänkte inleda nya året här på bloggen med att byta utseende på mina inlägg. Så det blir nog såhär i fortsättningen, eller tills jag intigrerar bloggen med min nya webbsida som jag har tänkt skapa framöver när jag får lite fritid. Men det är inget "nyårslöfte" inte något av det andra heller som jag tänkte ta tag i nu när kurserna är slut dvs. motionerar mera, laga bättre mat, rensa bland gamla saker, skiva klart min bok osv. Man ska inte lova så mycket, ingen idé man vet aldrig vad som händer.

Jag glömde tipsa er om dokumentären "Nunnan" som återigen gick i SVT under helgen som var. Jag tror jag sett den minst tre gånger nu. Väldigt fsacinerande och bra. Väcker många tankar och frågor. Därför tycker jag att du ska se den... och det går självklart att göra på SVT PLAY.

*Rubriken är ett citat från Winnerbäcks låt "Om tiden vill ifatt"

Inga kommentarer: