söndag 30 december 2007

Snälla någon kom och rädda mig...

Vad less jag är på mina kurser. Webbsideuppgiften har jag krånglat till ordentligt och nu kan jag verkligen inte få ihop det. Dessutom kommer jag inte in på kursens webbsida, för att be om hjälp. SUCK!

Blöder näsblod gör jag också, anatgligen för att hjärnan håller på att koka över och att min näsa är i oform i och med förkylningen. SUCK! Eftersom jag inte kommer in på webbsidan tänkte jag påbörja hemtentan istället men jag är så omottiverad. SUCK! Jag vill verkligen gör så många andra saker än det jag måste.

Så "missade" jag JVM matchen igår Sverige-Kanada... eller jag såg faktiskt de sista 10 minuterna eller något och det var då jag insåg att det var synd att jag missade det som varit. Men oj så kul det var att titta, inte bara pga spelet och resultatet (Sverige vann 4-3) utan också för SVTs helt fenomenalt roliga kommentatorer Niclas Wikegård och Chris Härenstam. Objeltiviteten i deras kommentarer finns inte men det gör mig inget, de säger bara vad vi andra tänker! Kolla in lite av det här!




Inga kommentarer: