måndag 26 november 2007

Känn ingen sorg för mig Göteborg...

Måste följa upp det tidigare inlägget från dagen för nu har jag bokat galabiljett också! Det ska bli så roligt. VM here I come! Hoppas bara att mina "dåliga" biljetter inte är alltför dåliga. Jag tyckte ändå att kortsidan (där jag valde att boka båda biljetterna) är bättre än långt uppe i taket. Kanske ett felval (med tanke på hur långt bort hockeyspelarna brukar vara när de är på andra sidan isen) men jag tycker ändå det har en tjusning med att komma relativt nära än att se personerna som små pickar hela tiden, dessutom är jag ju höjdrädd. Ja, jag får vi se hur det blir, är ju ändå några månader kvar. Månader av väntan!

Idag har jag ägnat största delen åt att plugga inför tentan nästa vecka. Vissa stunder har jag varit nära att ge upp, saker som jag borde kunna och egentligen kan längst där inne är som bortblåsta och jag blir helt nervös över hur det ska gå. Men nu har jag lyckas fatta endel tackolov. Men vissa luckor finns kvar att täppa till. Det där med javascript exempelvis, jag hatar det! Hoppas inte det blir något svårt med det på tentan. Vet nog föresten vad det största problemet är, att allt ska göras på tid, det är stressen som gör hjärnan tom.

Inga kommentarer: