onsdag 10 oktober 2007

Le sig friskare...

Det sägs ju att man mår bättre om man ler mycket, jag tror det stämmer. Det känns som om jag lett hela dagarna den senaste veckan och det känns som jag mår väldigt bra, trots att jag just nu är hur trött som helst. Borde sova.

Att jag mår bra och ler åt så mycket bidrar i sig till att jag ser ännu fler små saker som gör tillvaron lite trevligare som ex. i morse på perrongen när jag stod lite frusen och alldeles trött, hörde jag plötsligt CK musik... och det var inte från min mediaspelare det kom utan från hörlurarna på tjejen brevid mig, då åkte mina mungipor upp.

Senare på dagen såg jag text på kkuriren.se, som livande upp en smula. Sven Boräng ska vara med i några avsnitt av Andra Avenyn. "Vem fan här Sven?" undrar ni kanske. Ok... en dag på gymnasiet hade alla musikesteter från Sörmland (tror jag) något slags gemensamt jippo på vår skola, typ uppträdde för varandra och de som ville kolla. Och där var det en kille som var hundra gånger bättre än alla andra, han lyste, och det var Sven. Jag blev lite blixförälskad tror jag haha. Har i alla fall inte glömt hans namn och är inte ett dugg förvånad om han kommer bli något "stort". Och lite stor har han väl blivit eftersom jag skriver namnet på honom här på "bloggen" (min policy är ju att inte skriva personers namn om de inte är offentliga dvs. kända skådespelare, artister, politiker etc) Ja ja... ska bli skoj att se honom igen, det är ju ändå några år sen sist. Hittade föresten killens webb nyss, han borde få lite hjälp med den ;)

Inga kommentarer: