tisdag 23 oktober 2007

Har tvålat in mig i såpa...

Nästa vecka dyker Sven Boräng upp (som karaktären Pontus) i Andra Avenyn, det blir trevligt. Har redan tjuvkikat lite på SVTs hemsida... och det är bra jobbat, det behövs mer homohångel i tv, så att vissa folk kanske vänjer sig någon gång, slutar vara så honomfoba.

Jag börjar dock undrar vart jag själv är på väg, tittar på klipp av kommande avsnitt! Jag är verkligen fast i den serien, trots att den inte är dunderbra. Men jag har ju erkänt förr vilken dramaserie/såpa nörd jag är så jag har väl bara fallit tillbaka där igen, några år i tiden. Dessutom skönt med riktig såpa istället för dokusåpa. Nej, nu ska jag få min dagliga DC (DawsonsCreek) dos. I don't wanna wait! Säsong två är igång och Jack och Andy har flyttat till Capeside.

Inga kommentarer: