söndag 14 oktober 2007

Efterlyses - snygg frisyr...

Jag ska klippa mig i morgon och nu är det samma visa som alltid: HUR? Är skapligt trött på det här långa jag har, men är heller inte så sugen på kort, jag passar bättre i lite längre och dessutom tog det ju ett tag att spara ut det. Så nu sitter jag och tittar, som vanligt, på nätet om jag kan finna något. Men det är svårt, för bara för att det är snyggt på andra så passar det kanske inte mig, det har ju med typ av hår och ansiktsform att göra sånt där.

En som alltid har snygg frisyr är Katherine Moennig, men är man världens näst snyggaste/vackraste/sexigaste kvinna så kanske man passar i allt. Men jag funderar ändå på om det ska bli något typ såhär...



Bilden hittade jag på: Kate Moennig Fanpagemyspace
där det för övrigt finns många fina bilder.

Även om jag är lite osäker på det där med lugg, gillar inte när den hänger i ögonen, och mitt hår beter sig inte så rakt. Får se vad min frisör kan fixa ordning. Och jag blir ändå inte sådär snygg så det kanske inte är någon idé att försöka haha.

Inga kommentarer: