tisdag 16 oktober 2007

Du är drömmarna jag drömmer ibland...

Jag har inte vaknat än, det känns i alla fall så. Väcktes av klockan i morse när jag var mitt inne i en dröm och det har plågat mig hela dagen, jag har varit supertrött och har inte kunnat släppa den där drömmen. Gjorde en hobbytolkning av den på vägen till jobbet. Resultatet blev... jag måste köpa nya kent skivan. Tänker inte återberätta allt men det förekom tigrar (det är tigrar på kentskivan Vapen & Ammunition) och en viss människa (som har vissa band till kent), därav tolkningen. Låter kanske lite klent och egentligen var det nog en helt annan sak i drömmen som sa mig mest men jaja. Hoppas inte att det blir likadant i morgon... kan vara ganska bra att vara vaken när man jobbar. Nej, nu ska jag beställa "Tillbaka till samtiden", det går inte att låta bli, oavsett dröm.

Inga kommentarer: