torsdag 20 september 2007

Uppladdningen har startat...

I dag fick jag den i min hand, Aftonbladets elitseriebilaga. Den var efterlängtad. Har bara skummat igenom den men snart blir det till att lusläsa. Några saker har jag dock redan konstaterat: Micke Rehnberg passar inte i SAIK tröja och Mattias Weinhandl är sjukt snygg, det var väl i och för sig ingen nyhet. Jag kan inte låta bli att hoppas att han får en bra säsong, trots att han spelar i LHC (hemska tanke). För han har ju faktiskt fler kvalitéer än att vara snygg, han är jäkligt skicklig på hockey.

Var som vanligt inne på LHFs hemsida idag och möttes av en lite kul rubrik "Dream Team söker kamermän och slowmotionsgubbe". Jag tror jag är ganska säker på vad en "slowmotiongubbe" är men ha ha jag fick en massa konstiga bilder i huvudet och själva ordet var sött. Sen kan man ju undra om det inte går lika bra med "slowmotiongumma".
Och om man inte skulle kolla stavningen innan man lägger ut texter på sidan... men jag ska inte kasta sten i glashus.

Inga kommentarer: