fredag 14 september 2007

Knyta gamla kontakter...

Då har man gått på en ännu en "inne grej", dvs. joinat Facebook. Jag har länge tänkt "NEJ, det ska jag inte" men så kom det små frågor från vännerna och så kunde jag inte låta bli. Min gamla gymnasieklass eller nja, alla som gått samma program som jag på min gamla gymnasieskola har en egen grupp. Tittade in där och fick nostalgichock, saknar dem massor! Även om jag vet att vi säkert förändrats mycket från hur vi var då... eller vem vet? Fick nästan lust att titta på filmen från studenten, men nej så roligt ska vi inte ha det. Men digilidam vad snygg en viss person har blivit med åren... förlåt snyggare! Inte konstigt att jag var kär i han! haha

Var ute och körde bil idag. Det var nervöst i stan, men jag klarade det fint. Ingen påkörd och ingen som ens tutade på mig. Haha... På vägen hem spelade jag CK musik på hög volym. I LOVE.

Nu springer jag mellan datorn och TVn. De sänder Rögle - Nyköping hockey, allsvenskan premiär! Hockeysäsongen har startat på riktigt och jag längtar in i hallen, måste gå på en match snart. Just nu ser det lite illa ut för NH, men det blir nog bättre. Känns dock tomt utan Björlin och Koponen, dom ska ju liksom bara vara där. Björlin är för mig = Nyköping Hockey och Koponen, ja han har ju länge varit min NH favorit!

Inga kommentarer: