lördag 15 september 2007

As we go on We remember All the times we Had together...

Det blev en sen kväll/natt igår. Släckte lampan först runt två och jag vet inte när jag somnade. Efter mitt facebook besök så kunde jag inte låta bli att rota fram filmen från gymnasiet. Jag skulle bara se "Graduation" (ett fint ihopklipp från åren som gick) men det blev att jag tittade på hela långa studentfilmen. Fasen vad jag garvade åt vissa saker, vilka kommentarer! Saknade alla och det som var. Insåg till och med att jag saknar vissa lärare.

Den där studentkvällen urartade så att säga en aning mot slutet, vilket var lite tragiskt, men nu inser jag hur mycket roligare filmen blev av det. Och vad kul det är att ha så mycket på film, för jag minns inte mycket från studenten (nej, jag var inte berusad), inte alla små fina detaljer iallfall. Får väl vänta fem år och sen planera en återträff... men jag tror vi struntar i att åka runt i en gul minibuss då.

Inga kommentarer: