torsdag 13 september 2007

Det är bättre än julafton...

Jag har skivfrosseri. Igår kom min senaste beställning från CDON, med en blandning av smått och gott, skivor som jag velat ha ett tag men väntat in billigare pris på: Hello Saferide och Miss Li bland annat. Och idag låg det ett nytt paket i postlådan, skivorna från CK som jag beställt. Tycker att Luften är fri skivan är så fin med det där guldiga pappret (jag älskar speciella papper).

Jag vet knappt vart jag ska börja lyssna! Och egentligen borde jag inte lyssna på dem alls just nu utan ta del av föreläsningarna i mina distanskurser... men vem kan hålla sig borta från underbara skivor?

Jag har för övrigt lagt mig själv med köpförbud på skivor nu fram till december. Bortsett från kents nya skiva. (Winnerbäcks är redan bokad). Tror det kan vara bra för plånboken.

Nej, nu är det dags att hugga in på dem...


Inga kommentarer: