torsdag 22 juli 2010

Lost…

Tänk om jag inte hade haft så tråkigt den där dagen för en massa år sedan, då hade jag aldrig satt mig i soffan och börjat titta på TV4+ maratonsändning av första säsongen av LOST. Då hade det besparat mig ca 120 timmar av mitt liv!

När LOST hade premiär bestämde jag mig för att jag inte skulle se serien. Men så blev det ändå så och nu har jag sett alla avsnitt. Jag har följt det på TV4 så sista avsnittet såg jag nu i natt. Och jag är delvis besviken, men mest på mig själv tror jag. Det var många avsnitt sedan som jag själv kände mig ”lost” i handlingen men hoppades på att allt skulle få sin förklaring mot slutet. Delvis kom det förklaringar men långt ifrån på allt. Men kanske var det bara jag som är trög? Men jag ska väl vara glad över ett det var lyckligt och fint i slutet.

Men det är fall skönt att serien är över nu.

Inga kommentarer: