onsdag 16 december 2009

Önska låtar på musikhjälpen...

Har önskat två låtar till musikhjälpen än så länge. Två till hade jag tänkt mig men vilken? Vill ju inte ta vilken som helst, alltså någon jag har i samlingen eller som ändå spelas jämt. Så blir det....
- Bad Things (signaturen till True Blood) med Jace Everett.
- Love to hate you med Erasure, för att Christer gillar Erasure och jag tänker alltid på honom när jag hör den samt spontandansar vart jag än befinner mig.
- Crazy in love med Antony and The Johnsons, fin version som jag ännu inte har och Forgiveness (låten med Elisa) har jag redan önskat.
- En Slagsmålsklubben låt Smart drag Mr Christer eller Spanska Förhoppningar

Eller? Om jag vore rik hade jag önskat alla. Och så hade jag budat på Håkans gitarr och Henrik Berggrens kostym. Men det känns inte helt bekvämt att göra det nu med den budget jag har. Blir i och för sig galen snart om inte folk budar högre på det som ligger uppe. Håkans gitarr måste över 20 000kr! Och hallå... mer för kostymen och Pop-Lars gitarr/nybörjar kittet! Har du pengar över gå in och bjud här.

Och glöm inte att önska låtar. Det kostar 50kr som minst, det har du råd med. Och kan du inte bestämma dig ta en av mina förslag.

Inga kommentarer: