söndag 20 december 2009

Konståknings SM...


Har tillbringat dagen i Cloetta Center på SM i Konståkning (JSM Herr, SM Dam, SM Herr). Så fort jag hörde att SM skulle gå i Linköping i år igen bestämde jag mig för att åka dit, det var så roligt förra året.

Men jag måste erkänna att jag inte var helt pepp i morse. Somnade strax innan två inatt eftersom jag var tvungen att vara vaken till Musikhjälpen fått in 4 miljoner, så var det ju snöigt ute och hela dagen full av Musikhjälpen och sport på TV. Men jag ångrar verkligen inte att jag åkte. Konståkning är så underbart, särskilt att få se de allra bästa i Sverige. Fick tårar i ögonen av Kristoffers och Adrians åk, speciellt av "Koffes" (som förövrigt vann före Adrian och Alexander) Gillar de nya programmen, så underbart! Håll utkik på EM i januari, eller kolla in klippen från videosidan.

Globengalan stod och gjorde reklam för sig, med bla en rollupStephane Lambiel som jag gärna snott med mig och haft i hallen. "Det där får du inte missa" sa mannen som stod i montern åt mig. Det kan du skriva upp att jag inte gör. Längtar redan!

Inga kommentarer: