onsdag 9 september 2009

Så var det...

Ok, det kanske inte gick så bra.... LHC vann med 3-1. MEN det var en träningsmatch. Allvaret blir när elitserien drar igång. Och jag tyckte det fanns några bra saker. Framförallt gillade jag att se Roger Rönnberg i båset, hörde visserligen inte vad han sa men han såg nästan ut som om det var slutspel eller något. Det gillar jag. Sen kan jag väl inte låta bli att sakna den långe med leendet och han med röven, dvs Harju och Omark.

En sak till. På ståplats STÅR man på sittplats SITTER man. Bara så ni vet om ni ska på hockey!

Sen undrar jag om man får vara hur korkad som helst om man är journalist, eller ställa korkad fråga kanske jag ska säga. "Och vilka hejar du på då?" frågade hon killen som satt med Luleå hockey keps på huvudet. Ja, vad skulle du gissa på?

Och så en helt annan match. 0-1 mot Malta? Och självmål. Haha, är glad att jag inte såg eländet. Vart var Zlatan? Ja ja, hockey är bättre än fotboll.

Inga kommentarer: