måndag 10 augusti 2009

Skönt skratt...

Trött måndag men jag måste ändå säga att jag log mest hela dagen. Fick ett trevligt mail till att börja med, men sedan ägnade jag mig även en stund av dagen åt att lyssna på Karlavagnen från den 3/8 medan jag jobbade och det var alldeles förträffligt! Ämnet var "konsertminnen". Absolut bäst är början när Birro berättar om när hans gamla band spelade och så ungefär 40min in i programmet när "Anna" ringer in och pratar om när hon var på The Darkness konsert i Stockholm, det var så underbart roligt mest, för hennes underbara smittande skratt och Marcus Birros kommentarrer. Jag var tvungen att pausa mitt i det samtalet för att hämta andan och vila käkarna.

Åker bil till och från jobbet även denna vecka. Det märks i Norrköpingstrafiken att folk har börjat jobba igen efter semestern. Och så är det fortfarande asfaltsläggning. Men jag vrider på volymen på stereon och min "åka bil blandning CD" (dvs. låtar där man får skrika med så högt man kan) och kör!

Inga kommentarer: