tisdag 2 juni 2009

Ett enklet sätt att bli glad på...

En något seg dag. Trots att det äntligen blivit lite svalare. På tåget hem valde jag dock inte att somna till utan satte mig och tittade på "Lucky Blue" i min lilla spelare. Det är enormt vad den filmen gör med mig, från trött och nere till alldeles lycklig på bara några minuter. När jag klev av tåget log jag och inte mådde jag heller sämre av att shoppa tidningen av en stilig karl. Log hela vägen hem. Men nu känne jag mig lite seg igen, eller trött lättare sagt. Borde kanske gå en sväng men nej, jag ska försöka få orning på de sista bitarna på min webbsida tror jag.

Idag hände det för andra gången på några veckor att jag tänkte på en kund som inte beställt något på länge och så *plink* dyker människan upp och beställer. Frågade chefen om han ville jag skulle tänka på någon speciell, någon som brukar beställa mycket. Jag tror visserligen, tyvärr, att det handlar om ett rent sammanträffande, eftersom de jag vill ska titta in inte gör det, men man kan ju alltid försöka.

Inga kommentarer: