söndag 24 maj 2009

Längtar bakåt och framåt på samma gång...

Sitter här och blir nostalgisk. Fixar med konsertfotona till nya versionen av cissilia.se. Målet är att "samtliga" konserter ska upp och därför blir det till att rota lite i gamla mappar och bland foton som togs innan jag köpte en digital systemkamera. Det ni!

Har precis fixat The Arks Hultsfredskonsert från 2001. Åh vad unga och söta de var! Hi hi. Och precis som då gillar jag scenkläderna något enormt ("In lust we trust", står det på ryggen på Olas svarta). Det blir ännu mer stämning i arbetet av att jag samtidigt sitter och lyssnar på deras musik. Så mycket de gett mig genom åren. Och vad jag ser fram mot deras nya alster och kommande konserter. Jag har The Ark konsert abstinens!

Kunde inte låta bli att ge er en en av bilderna på den unge Ola Salo.

Inga kommentarer: