onsdag 8 april 2009

Lite gott och blandat...

Stående ovationer från mig till alla inblandade i Jesus Christ Superstar skivan. Det är så galet bra! Jag vill bara dit igen och se det. Små minnen ploppar upp (får fortfarnde rysningar när jag hör "creepy prästen") och gör mig salig, samtidigt som nya saker i texten kommer till mig. Har sprunigt runt här hemma och sjunigt med och agerat (blir lite så när jag lyssnar på vissa musikaler)... önskar nu att jag hade en villa med stort dansområde och inga grannar, så jag skulle kunna vrida på volymen rejält. Har du inte tänkt att köpa skivan beordrar jag dig att åtminstone lyssna på P4 eller P2 på lördag kl.17.00-19.00 där de sänder allt.

Villa, nja det får nog vänta men jag börjar fundera allt mer på att flytta faktiskt. Trivs väldigt bra här och med lägenheten (även om den är liten, har ett kylskåp som är från stenåldern och saknar köksfläkt) men hyran höjs och ännu oftare SJs pendelbiljett så snart tjänar jag på att flytta närmare jobbet.

Ibland bara älskar jag mitt jobb och framförallt min arbetsplats och alla underbara personer där. Bästa stället måset det ju vara! Så har vi ledigt i morgon, bara en sån sak.

I dag blev det känt att Harju och Omark spelar i Dynamo Moskva nästa säsong. Inget NHL alltså. NHL känns ju lite mer creddigt men jag tycker att de gör abslout rätt, massor av pengar och slängs ju inte ner i nån jävla AHL och så bäst av allt The Övertorneå connection håller samman! Bli fett rika och kom hem till Luleå sen igen.

Och så slutligen ett SVT play tips. Har ni inte sett serien "Familjen Babajou" gör det! Den minsta killen spelar riktigt bra och har en underbar roll!

Inga kommentarer: