lördag 19 juli 2008

*suck*

Det är inte roligt. Jag vill på festival men är så otroligt oplanerad just nu. Yran, Emmaboda och Putte i Parken är SAMTIDIGT! Jag är visserligen ledig ons-sön men det är inte det mest svårlösta just nu. Yran och Emmaboda är för långt bort, jag vet det och jag orkar inte köra hela vägen dit själv på en dag hur mycket jag än vill åka (fatta Kent, Winnerbäck, Säkert! och Håkan Hellström på samma festival - Yran- det är lite för bra för att vara sant...dessutom en massa andra).

I någon slags förhandling med mig själv hade jag därför bestämt mig för Putte i Parken (inte så långt bort och en hel del br aband) men jag har inte tagit tag i det på riktigt förrän nu så då kommer den stora frågan, vart ska jag bo? eller ska jag bara åka en dag och köra själv femton mil mitt i natten? Känner mig väldigt pessimistisk just nu. Fotoförbud på PIP också och något svar på mitt lilla mail har jag inte fått, jag blir knasig. Får väl vara hemma istället och gå till stadsparken och titta på det lilla evenemanget de ska ha där, men inget roligt band, ingen CK exemplvis (som förra året). Bläääää så tråkigt allt känns nu. Ska se om det blir bättre om jag går och äter lite mat och hänger upp tvätten... tror visserligen inte det.

Inga kommentarer: