måndag 21 juli 2008

Nu kom beskedet...

Hmm nu har jag fått svar och nej ingen systemkamera på "Putte i Parken". Trist, trist, jätte trist. Får se om jag åker. Konserter är ju alltid konsert med eller utan kamera, men bra mycket roligare med kameran. Men det pekar nog på att jag åker på fredagen, ser bl.a. Håkan Hellström, Markus Krunegård, Sirqus Alfon och såklart Timo Räisänen! Lite långt för en dag/kväll kanske men jag måste se Timo NU innan jag blir tokig, inte en sommar till utan att ha sett honom live känns det som.

Annars får jag väl skita helt i PIP och klämma in kent i Norrköping istället men jag vet inte. Kanske borde spara lite pengar också man vet ju aldrig vilka artister och band som ger sig ut på vägarna i höst.

Tacka vet jag Lars Winnerbäcks sommarturné, där får man ha med sig systemkameran! Men så måste man vara bland de 800 första på plats för att få stå längst fram, men jag åker fasen mitt i natten om det så ska vara!

Det är inte lätt när det är svårt.

Inga kommentarer: