måndag 9 juni 2008

Varför ska det krånglas till...

Steg upp 20 min i 9 i morse för att sitta beredd på Malmö Operans hemsida när "vår"- biljetterna till Jesus Christ Superstar släpptes. Och viss satt jag där och försökte.... och efter ett tag lyckades jag komma åt två underbara biljetter MEN så skulle jag slutföra bokningen och då var man tvungen att betala med kreditkort och det kan då inte jag. Så nu sitter jag här med mina biljetter i "kundvagnen" och vågar inte släppa dem och kan inte betala dem, samtidigt som jag konstant försöker ringa biljettkassan där det ständigt tutar upptaget. Detta är det mest frustrerande jag gjort på länge. Varför har de inte en telefonkö? Snart kan jag inte sitta här länge. Har skickat ett mail också för att se om det går snabbare, vilket jag tvivlar på. Hmm... om allt ändå vore så enkelt som ticnet! Varför frångick dom det? Snälla jag vill ha biljetterna NU!

Inga kommentarer: