fredag 27 juni 2008

Det man inte har det längtar man till...

Peace & Love pågår i Borlänge och hur jag än försöker att inte tänka på det så påminns jag hela tiden, folk på tåg, i tidningar, på rapport, och mina gamla kort somjag sitter och jobbar med. Blir galen! Men nu är det ju som det är och jag kan ju se fram mot nästa helg... det sägs att det ska bli toppenväder. Tack! Att stå på Ullevi i spöregn känns ju inte så roligt. Såg förresten i Metro att vissa redan börjat köa. Han är stor "The Boss"!

Var hundvakt en liten stund på jobbet idag. Jopplin låg och sov med sitt lilla huvud mot min fot. Jag har kommit på en anledning till varför jag tycker så mycket om henne, hon är lite lik en minigris (säg det inte till ägarna bara), svart, tjock mage och platt nos och hon skäller inte (vad jag hört än så länge).

Inga kommentarer: