torsdag 15 maj 2008

På tal om...

Åhhh... just nu sänds L-word i TV400 och jag kan inte se det, frustrerande! Är nämligen i min lägenhet nu och här har jag inte den kanalen. Var nära på att åka hem (till mamma och pappa) men att spy ut avgaser från 6 mils bilkörning bara för ett TV avsnitt kändes ganska onödigt trots allt. Får sitta här och sura istället samt vara sur på TV4 att de tagit bort reprisen som gick på lördagar förrut.

Och på tal om homosexualitet... Vatikanen har erkänt liv i rymden. Jag slutar aldrig förundras över dem. För det ligger ju en hel del i det som en på jobbet uttryckte det i morse när vi läste om det i tidningen "jaha de kan erkänna små gröna gubbar i rymden men inte homosexuella människor". De kanske ska tänka några vänder till, Påven och hans kumpaner.

Och på tal om religiösa folk. Hörde Ola Salo idag i P4 Extra, prata om bla. Jesus Christ Superstars som ska sättas upp i Malmö i höst (eh...jag menade Jesus och inte Ola när jag skrev "religiösa folk"). Intressant, men inte kul att höra att typ alla biljetter är SLUT, jag ska ju ha, nu måste jag lägga manken till och få tag i några när vårens biljetter släpps (galet att behöva boka nästan ett år innan!).

Nej nu är det kanske dags att sova. Det jävliga är att om jag nu saknar TV400 (hmm ja bara L-word egentligen) så är jag nästan irriterad på att ha Animal Planet, kan liksom inte låta bli att slå på det innan jag ska sova och det är alltid så intressant att jag har svårt att stänga av.

Inga kommentarer: