onsdag 19 september 2007

Värt att titta på...

Idag tänkte jag bara konstatera att:
winnerback.net har fått nytt utseende.... och det är just utseendet som ändrats inte själva strukturen, men den är överskådlig och bra. Jag blir bara så sugen på att få hem nya skivan, inte många dagar kvar nu. Ska boka konsertbiljett också.

kanal5.se har också fått nytt utseende och upplägg, jag har bara varit inne väldigt snabbt men känns den inte lite seg och rörig mot förr? Hoppas i alla fall att den inte blvit mindre informationsrik, jag gillade (gillar?) deras "tittarservice" man får alltid svar på det man behöver.

Jag blev nöjd med juryns val i Andra Avenyn, kändes som rätt person fick rätt roll, men låt oss se serien innan saken avgörs. Insåg igår att jag tycker det ska bli kul med en långkörarserie... jag har ju sett dem alla (nästan) Storstad, Rederiet, Tre Kronor, Skilda Världar, Nya Tider, Vita Lögner, Vänner&fiender. Jag är rätt grym på svenska såpor! Är nog än av få som köpte alla nummer av den kortlivade tidingen "såpa". Bara Skeppsholmen som jag slutat att tittat på i ren protest, sämre får man leta efter.

Men just nu ser jag mest fram emot K special (SVT2)på fredag som handlar om mannen och myten... James Dean. En av de vackraste som levt. Kolla bara in de
här bilderna. Jag vet inte varför jag gillar honom så mycket men han gör mig fascinerad.

Inga kommentarer: