lördag 22 september 2007

Starka känslor...

När jag såg dagens löpsedlar slog det mig igen. Media gör mig oerhört trött och uppgiven ibland, jag vill verkligen inte höra talas om vissa människor en enda gång till... Britney Spears, Paris Hilton, "Kristi Brud", "Knutbypastorn", Lars Danielsson, Linda Rosing, Idoljuryn. SNÄLLA SLUTA! (finns nog några till att lägga till på den listan).

Såg trailern för "Bonde söker fru" i går, jag har aldrig förstått hur man kan se det programmet men det var inte det jag skulle ta upp, utan de där smågrisarna som sprang förbi kameran. Åh, vad söta! "Cecilia söker gris" ska jag vara med i, ha ha eller som jag sa till mamma "min biologiska klocka tickar, jag måste skaffa mig en gris"... (jag brukar säga det, att jag inte ska ha några barn, att jag vill ha grisar istället).

Hmm... idag fick jag veta hur man får tag i biljetterna till CKs spelning den 6/10. Bara 50 st är för "allmänheten", jävklar vad jag hoppas att de inte gått åt på tisdag när jag kommer in till stan nästa gång. Måste se/höra honom, även om jag har en känsla av att jag kommer känna mig gammal. Men skit samma!

Inga kommentarer: